Docència de la formació professional per a l´ocupació
SSCE0110
Docència de la formació professional per a l´ocupació
T’agradaria formar altres persones i compartir els teus coneixements de manera professional?
A Coremsa Formació t’oferim el Certificat de Professionalitat en Docència de la Formació Professional per a l’Ocupació, una formació subvencionada dissenyada perquè et converteixis en un/a formador/a de referència en el teu àmbit laboral.
Aprendràs a planificar, impartir i avaluar accions formatives, adaptar els continguts a les necessitats de l’alumnat, utilitzar recursos didàctics innovadors i gestionar el procés d’ensenyament-aprenentatge de manera eficaç.
Desenvoluparàs les competències necessàries per treballar com a docent en programes de formació professional, ocupacional i contínua.
Todo lo que necesitas saber sobre Docència de la formació professional per a l´ocupació
Objetivos de Docència de la formació professional per a l´ocupació
Programar, impartir, tutoritzar i avaluar accions formatives del subsistema de formació professional per a l’ocupació, elaborant i utilitzant materials, mitjans i recursos didàctics, orientant sobre els itineraris formatius i les sortides professionals que ofereix el mercat laboral en la seva especialitat, promovent de manera permanent la qualitat de la formació i l’actualització didàctica.
Contenidos de Docència de la formació professional per a l´ocupació
MF1442_3: Programació didàctica d’accions formatives per a l’ocupació.
MF1443_3: Selecció, elaboració, adaptació i utilització de materials, mitjans i recursos didàctics en formació professional per a l’ocupació.
MF1444_3: Impartició i tutoria d’accions formatives per a l’ocupació.
– UF1645: Impartició d’accions formatives per a l’ocupació
– UF1646: Tutoria d’accions formatives per a l’ocupació.
MF1445_3: Avaluació del procés d’ensenyament-aprenentatge en formació professional per a l’ocupació.
MF1446_3: Orientació laboral i promoció de la qualitat en la formació professional per a l’ocupació.
MP0353: Mòdul de pràctiques professionals no laborals de docència en la formació per a l’ocupació.
Requisitos de Docència de la formació professional per a l´ocupació
– Residir a Mallorca
– Demanda d’ocupació actualitzada
– Batxillerat o equivalent
– DNI | NIE vigent
Que titulación obtienes en Docència de la formació professional per a l´ocupació
Certificado Profesional Oficial
Perspectivas laborales para Docència de la formació professional per a l´ocupació
L’àmbit de la docència de la formació professional per a l’ocupació és essencial per al desenvolupament de competències professionals en diversos sectors productius. Combina ensenyament, planificació didàctica, orientació i avaluació, contribuint a l’aprenentatge efectiu i a l’ocupabilitat de les persones. Segons l’Observatori de les Ocupacions del SEPE, els perfils especialitzats en formació professional i ensenyament per a l’ocupació són cada vegada més demandats en sectors com l’educació, la formació empresarial, la intervenció social i el desenvolupament professional.En finalitzar aquest certificat professional podràs treballar com a:
– Formador/a ocupacional en empreses o entitats de formació.
– Professor/a de formació professional per a l’ocupació.
– Dissenyador/a de plans de formació i materials didàctics.
– Tutor/a o coordinador/a de programes d’aprenentatge i ocupació.
Una formació orientada al present i al futur, que no només et proporciona sortides professionals clares, sinó que també impulsa el teu creixement en competències docents, planificació i orientació professional, en un sector amb alta demanda i rellevància social.
Cocina sana
Acondicionamiento físico en sala polivalente

